Tuesday, 26 August 2014

Ini makan yogurt ke mandi yogurt?

Ya Allah, ini lah ayat pertama yang terkeluar dari mulut mama. Baru lepas kemas dapur, sebelum tu tadi bagilah si kecik ni mkn yogurt, nak alih perhatian dari mengacau kita buat kerja kat dapur.

Haha siap-siap keje dapur, lihatlah apa terjadi, anda yang ada anak kecil mesti pernah lalui kan peristiwa macam ni, adoila kadang-kadang boleh buat mama Fenin,Fenin, sebab dapat satu kerja pula nak mengemas dan mencuci budak kecil ni.

Kita dahlah tak larat membawa perut lagi, sabar aje, menengoknya. Ada masa tak tahu nak gelak ke nak marah. Nak marah kecil lagi, baru setahun tiga bulan... Hmmm layan kan aje...arif,arif...Mama letak kat taska la macam ni.@@

No comments:

Post a Comment

SUPPORT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Contact Form

Name

Email *

Message *

Penafian (Disclaimer)
suficreative.blogspot.my adalah perkongsian mengenai kekeluargaan, kesihatan, pendapat dan pengalaman penulis sahaja. Sebarang info yang berkaitan dengan isu perubatan dan melibatkan undang-undang adalah dibawah tanggungjawab anda sebagai pengguna. Dapatkan nasihat dari pihak bertauliah sebelum mengamalkan sebarang info terutama kesihatan sebagai langkah berjaga-jaga dan keselamatan.