Friday, 12 July 2013

Wahai para blogger....Sesiapa Nak buat Give away?


Salam, pada sesiapa yang nak buat give away saya nak offer jadi sponsor, gift taklah banyak tapi bolehlah nak join.

Nak buat give away sendiri belum pandai lagi. Nak study cara buat give away pun tak bekesempatan, busy dengan baby-baby.

Jadi siapa yang nak buat give away boleh email saya ''apa yang saya perlu buat?" ke suficreative@gmail.com 

Kena bagitahu pada saya cara nak join jadi sponsor sebab 'serius!!' ini kali pertama saya nak join jadi sponsor. 

Petang esok dah nak balik kampung, jadi kalau join jadi sponsor taklah sunyi sangat blog ni kot...

Sudi-sudikanlah Ya. Kalau saya mampu saya akan nyatakan persetujuan nak jadi sponsor.

Buat masa ni, saya boleh sponsor untuk satu contest give away sahaja, tapi kalau stok gift bertambah, insha Allah saya akan join lagi.

Sekian, Terima Kasih!

No comments:

Post a Comment

SUPPORT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Contact Form

Name

Email *

Message *

Penafian (Disclaimer)
suficreative.blogspot.my adalah perkongsian mengenai kekeluargaan, kesihatan, pendapat dan pengalaman penulis sahaja. Sebarang info yang berkaitan dengan isu perubatan dan melibatkan undang-undang adalah dibawah tanggungjawab anda sebagai pengguna. Dapatkan nasihat dari pihak bertauliah sebelum mengamalkan sebarang info terutama kesihatan sebagai langkah berjaga-jaga dan keselamatan.