Friday, 7 June 2013

Rentetan nak jadi Ahli HPA online ~ Dah dapat ID Member

Alhamdulillah, akhirnya! dah dapat ID sebagai member HPA, jadi dah boleh mula cari member baru lepas ni.

Siapa nak jadi member saya? Daftarlah kat link ini ye http://www.hpa-online.net/?id=sufiMS



Okay, kenapa saya pilih untuk join HPA?

1. Saya memang pengguna produk HPA,seperti mana yang saya cerita sebelum ni, sebab produknya berkualiti. Kopi Radix dah femes.

2. Yuran ahlinya murah je RM30 seumur hidup tahu.

3. Saya dapat link website http://www.hpa-online.net/?id=sufiMS untuk promosi produk secara percuma, tak payah susah-suah nak buat 'cold canvasing' cari member. Tak payah nak paksa orang join. 

4. Nak support syarikat saudara seislam kita, kalau bukan kita siapa lagi kan? kalau anda, silalah daftar ye http://www.hpa-online.net/?id=sufiMS ~promot habis-habisan khen...

5. Sebab nak cari side incomelah, asyik pau en.asben je, nak juga duit sendiri..hehe
Kalau anda nak cari pendapatan tambahan, apa lagi jom join..









No comments:

Post a Comment

SUPPORT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Contact Form

Name

Email *

Message *

Penafian (Disclaimer)
suficreative.blogspot.my adalah perkongsian mengenai kekeluargaan, kesihatan, pendapat dan pengalaman penulis sahaja. Sebarang info yang berkaitan dengan isu perubatan dan melibatkan undang-undang adalah dibawah tanggungjawab anda sebagai pengguna. Dapatkan nasihat dari pihak bertauliah sebelum mengamalkan sebarang info terutama kesihatan sebagai langkah berjaga-jaga dan keselamatan.