Wednesday, 19 June 2013

Nak beli Kek Lapis Sarawak?



Okay, entri saya kali ni khas untuk sesiapa yang nak cari kek lapis sarawak untuk juadah hari raya nanti, haha poser belum, dah pikir raya,,teruk betulkan...

Sebenarnya saya saja nak tolong promotkan kek lapis sarawak sahabat saya, blog  ni dah lama sampai saya dah lupa password nak log in ke blog ni, sayang sangat...



Sebenarnya kek lapis dalam ni bukan saya yang buat, dulu saya pengedar je, tapi sekarang dah tak aktif. Tapi dalam tak aktif tu selalu gak dapat email dari visitor yang minta nak jadi pengedar.

Jadi biasanya saya akan minta diaorang call terus pada pembuat kek, Pn. Azmah De Layer Kek, senang boleh tahu harga terkini.

Jadi pada anda yang nak cari kek lapis raya nanti, nak bisnes ke boleh lah email saya, dan saya akan bagi no. hp sahabat saya Pn. Azmah, tak boleh tulis sini nombornya, nanti tak pasal ejen insuran pula yang call...hehe, nostalgia tu ;)

No comments:

Post a Comment

SUPPORT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Contact Form

Name

Email *

Message *

Penafian (Disclaimer)
suficreative.blogspot.my adalah perkongsian mengenai kekeluargaan, kesihatan, pendapat dan pengalaman penulis sahaja. Sebarang info yang berkaitan dengan isu perubatan dan melibatkan undang-undang adalah dibawah tanggungjawab anda sebagai pengguna. Dapatkan nasihat dari pihak bertauliah sebelum mengamalkan sebarang info terutama kesihatan sebagai langkah berjaga-jaga dan keselamatan.