Sunday, 30 June 2013

Mak mertua pula kemalangan@@


Dalam jam 10 lebih tadi, en.asben dapat call dari abangnya.

Mak kemalangan di kampung, kena langgar motor, masa balik dari mengaji. Patah kaki dan sekarang terlantar di hospital.

Sebagai menantu saya kelu, ikutkan hati hendak je saya balik malam ni melawat mak. 

Walaupun ibu mertua, sayang saya pada mak sama sahaja dengan mak kandung.

Tapi saya tahu memang saya tak dapat nak lawat, dengan keadaan Arif yang baru keluar wad.

Saya hanya boleh berdoa saja dari kejauhan. Semoga mak cepat sihat dan tabah mengharungi kesakitan di usia hampir 80an nya. 

Mak! semoga Allah s.w.t permudahkan segalanya.


No comments:

Post a Comment

SUPPORT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Contact Form

Name

Email *

Message *

Penafian (Disclaimer)
suficreative.blogspot.my adalah perkongsian mengenai kekeluargaan, kesihatan, pendapat dan pengalaman penulis sahaja. Sebarang info yang berkaitan dengan isu perubatan dan melibatkan undang-undang adalah dibawah tanggungjawab anda sebagai pengguna. Dapatkan nasihat dari pihak bertauliah sebelum mengamalkan sebarang info terutama kesihatan sebagai langkah berjaga-jaga dan keselamatan.