Friday, 14 June 2013

Blogging hobi yang best!


Bila aktif semula menulis blog, saya terfikir aishh kenapalah saya tak menten blogging dari awal, kalau tak mesti banyak info yang saya dah tulis.

Ini tak asyik bermusim je, masa rajin satu hari kemain banyak entry, masa malas habuk je ada hehe.

Makin lama blogging saya dapat rasakan semakin best pulak, ada give away, dapat kawan baru, info baru jadi terbukalah fikiran bagi orang yang hanya terperuk kat rumah je.

Pada anda yang rasa nak buat blog, jangan tangguh-tangguh buat je, lama-lama nanti anda akan rasa keseronokannya dengan dunia blogging ni.

Tanpa sedar boleh buat kita lupa sekejap masalah hidup yang melanda...manusia mana yang tak ada masalahkan.

Kalau tak tahu nak mula dari mana, sonang yo..

1. Daftar gmail

2. Pilih daftar untuk blogspot

3. Ikut je langkah-langkah untuk create blog

ehehe macam tak ikhlas nak ajar je kan,, saya ikhlas ,betul,,,cuma sekarang saya dah penat. Hari ni lebih dari 5 jam saya mengadap blog..penat wehh.

2 comments:

  1. huhuh....blogging memang best cuma yang tak bestnya kekadang menulis blog ni datang dengan mood..hehhe. cuma blogger tegar je yang betul2 akan terus menulis walau apa yang terjadi :0
    Keep it up! gud luck ;)

    ReplyDelete

SUPPORT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Contact Form

Name

Email *

Message *

Penafian (Disclaimer)
suficreative.blogspot.my adalah perkongsian mengenai kekeluargaan, kesihatan, pendapat dan pengalaman penulis sahaja. Sebarang info yang berkaitan dengan isu perubatan dan melibatkan undang-undang adalah dibawah tanggungjawab anda sebagai pengguna. Dapatkan nasihat dari pihak bertauliah sebelum mengamalkan sebarang info terutama kesihatan sebagai langkah berjaga-jaga dan keselamatan.