Thursday, 13 June 2013

Alamak..boleh terlupa tarikh ulang tahun kahwin

Hari ni dah 4 hari saya terlepas tarikh ulang tahun perkahwinan saya dan en.asben. Macam mana ntah boleh terlupa, baru je saya teringat ni.

Penting ke nak ingat tarikh-tarikh bermakna dalam hidup kita ni? Jawapannya ada pada diri masing-masing. Sebab lain orang lain caranya.

Cuma pendapat saya, wanita mungkin agak sensitif bab tarikh-tarikh penting dalam hidup, contohnya tarikh kahwin, tarikh lahir, tarikh berkenalan, macam-macam tarikh, termasuklah tarikh kucing mati..hehe

Saya? dulu mungkinlah saya seorang yang sangat sensitif pasal tarikh-tarikh penting dalam hidup, tapi bila umur dah makin meningkat ni,,tak taulah kenapa saya dah tak sensitif.

Tengok! Saya boleh terlupa tarik ulang tahun kahwin sendiri...

Apapun manusia memang sentiasa berubah, mungkin banyak sebab mengapa seseorang itu berubah.

Tapi itu tak bermakna seseorang itu tak punya hati dan perasaan. Jadi mengenang tarikh perkahwinan saya yang telah terlepas, layan je lah lagu yang bermakna antara saya dan en. asben..Retro..**mentang-mentanglah dah pandai share youtube kat blog hehehe, lagu saja@@






2 comments:

  1. alamak...huhuh
    apapun...Happy Anniversary untuk long n abg shimi.. semoga terus berbahagia hingga ke akhir hayat :)

    ReplyDelete
  2. TQ,TQ :D. serius mmg terlupa..

    ReplyDelete

SUPPORT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Contact Form

Name

Email *

Message *

Penafian (Disclaimer)
suficreative.blogspot.my adalah perkongsian mengenai kekeluargaan, kesihatan, pendapat dan pengalaman penulis sahaja. Sebarang info yang berkaitan dengan isu perubatan dan melibatkan undang-undang adalah dibawah tanggungjawab anda sebagai pengguna. Dapatkan nasihat dari pihak bertauliah sebelum mengamalkan sebarang info terutama kesihatan sebagai langkah berjaga-jaga dan keselamatan.