Wednesday, 29 May 2013

Berkenalan dengan Nuffnang

Mata memang dah mengantuk sangat, tapi semangat nak update blog berkobar-kobar, bukan apa saya cuma berpeluang nak buat entry waktu malam sahaja,sebab terpaksa pinjam laptop en. asben, di sebab kan notebook saya sekarang sakit tenat. Apa boleh buat...

Info yang saya nak kongsi bersama pagi ni, pasal Nuffnang, alah iklan yang glamer di blog-blog, boleh dikatakan hampir semua blogger pasang iklan nuffnang kat blog masing-masing. Saya pula macam biasalah selalu ketinggalan zaman, orang lain dah dapat hasil, saya pula baru terkedek-kedek nak pasang.

Banyak benda yang saya masih tak tahu pasal nuffnang ni, walaupun dah baca info dari webnya, tapi lemau juga nak faham, mungkin dah tua kot, itu yang lemau sangat nak tangkap...

Boleh je kalau tanya pakcik gugel, pasal nuffnang ni, banyak info, cuma saya belum mengugel je lagi, pasal mata makin mengantuk, perut pula lapar. Kepala dok fikir


1. Glitterati tu apa?

2.CPC ?

3. CPV?

Hah banyak lagilah benda yang tak faham, oleh sebab matapun dah mengantuk, malam ini sahajalah saya akan update entri ini..

No comments:

Post a Comment

SUPPORT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email

Contact Form

Name

Email *

Message *

Penafian (Disclaimer)
suficreative.blogspot.my adalah perkongsian mengenai kekeluargaan, kesihatan, pendapat dan pengalaman penulis sahaja. Sebarang info yang berkaitan dengan isu perubatan dan melibatkan undang-undang adalah dibawah tanggungjawab anda sebagai pengguna. Dapatkan nasihat dari pihak bertauliah sebelum mengamalkan sebarang info terutama kesihatan sebagai langkah berjaga-jaga dan keselamatan.